normalt?

idag när jag dammsög upptäckte jag att det inte fanns ett enda Viggohår, istället var det hur mycket som helst Kajsahår, är det normalt? Att man tappar lika mycket hår som hundarna?
Jaa då vet man då varför man har så tunt hår iaf, illaaa!

Idag har jag äntligen lyckats städa ihop ordentligt, sen har jag varit och handlat med min söta granne och ätit hamburgare till middag, en riktig hamburgare med masssa tillbehör :) Och nyss var vi ute på en promenad, en kort och lugn en men ändå så skönt med lite frisk luft :)

Imorgon blir det luleå, Alex ska fixat mitt hår, Cissi ska jag träffa och Sofia ska jag se bio med, det blir nog en bra dag det :)

Jo förresten, när jag var påväg  och handla idag ropade min granne Stellan ni vet på mig, han ville att jag skulle komma in för att han hade två kattungar där som han ville ha ut. Han påstod att det hade kommit en kille foch gett han dom en gång när han var full (han är väl alltid full?). Jag vill inte ha dom och nu är dom rädda och bara gömmer sig under soffan, sa han. Så jag var ju som tvungen gå in dit och försöka locka ut dom och jag lyckades med en men den blev helt galen när jag lyfte upp den och började klösas så jag var tvungen släppa den igen och sen var det omöjligt att få tag på dom, så jag gick och nu sitter jag och tänker på dom där stackars djuren som måste vara där i den där missären.. Får ta och göra nå åt saken imorgon, ringa kerstin eller nå så kanske hon ordnar det.


kanske ska sätta igång med räkningarna då?
TJOHEJ!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: