lördag

haha ja igår blev ju rätt knasig, jag och sofia bestämde oss iaf för att vi ändå skulle ut så så blev det och det var ju kul för det mesta. Förutom nå tjaffs som var långt ifrån nödvändig.. Jaja ingenting att göra nå åt nu.

idag har jag jobbat från tolv och varit svinseg, men man kan ju hoppas på att kvällen går bättre. Efter det ska jag på marias studentskiva och ge hon en stor farvälskram för imorgon far hon till norge..

Jamen det blir väl ungefär så min lördag kommer se ut, och nu jobba jag varje dag fram till midsommar men det är det party, långgatan ska få världens snyggast midsommarstång ska ni se :) Jag och Kent måste börja planera lite mer tycker jag :)



Nej nu ska jag vila en kvart innan jobbet.
tjadå!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: