jag hatar pollen!

idag är det måndag och jag är ledig. Hade tänkt ligga ute och sola hela dagen idag, men jag var svintrött imorse och sen visade det sig att det inte var så varmt trots allt. Men har ändå tänkt göra ett litet försök nu snart :) Sen ska jag och frida gå på hembygdsgården och äta våfflor, haha :p

Jag hatar pollen, den gör att mina ögon kliar och det rinner från min näsa och framför allt så skitar den ner min bil, det var ju inte alls så längesen jag tvätta den och nu ser den för jävlig ut. Varför ska det finnas björkar överallt?

Min städning går det ju sådär med.. Har ju plockat ihop och dammsugit men dammtorkningen och tvättningen går det sämre med, allltså jag har nästan inga kläder kvar och ändå tar jag inte tag i det. Så jävla jobbigt är det ju faktiskt inte.. Jaja det fixar sig imorgon, eller ikväll. Går mycket lättare att städa på kvällen för mig, men det gör det mesta för mig. Min dygnsrytm är ju vekrligen inte rätt ställd.

Nej nu ska jag till bjärka och tjata på åse att hon ska jobba min kulturkraft fredag så kan jag jobbar midsommar åt henne, hoppppasss! :)


Ikväll blire ganske te och mys framför tvn, hade varit rätt najs :)
jo men hej!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: