jag är blek

jag borde äta nå. Men jag är inte hungrig, inte nånting allls. Kan jag bero på att jag tryckt i mig massa onyttigt. Jag har känt mig tung de senaste dagarna och det är som då jag bara slänger i mig onyttigt. Varför är det så? Det är ju som då man ska ta det lite lugnt, skärpa sig lite. Men jag gör precis tvärtom. Hela jag är väldigt tvärtom tror jag..

Jag har börjat längta till min lilla flytt till luleå faktiskt, eller gammelstan :) Det ska bli så kul med nya grejer, fina grejer. Ska köpa nytt bord, soffa och tv iaf och om pengarna räcker till blir det nog en ny säng också, en stor säng så jag kan sträcka ut mig ännu mer än vad jag redan gör :p

Idag kom mamma, pappa och lillebror hem. Så jag har hängt med Kim halva dagen, han är sjukt brun, hoja! Det är så fuskit, när ska vi få lite sol? när ska jag få bli brun? Det finns ju inte ens ett riktigt solarium i den här byn, jag är så lesss på det här skräpvädret.. Men förhoppningsvis blir det bra till helgen. Blir det inte det suger den här sommaren håårt!
Örebro närmar sig, nästa tisdag kl 6.20 går flyget mot sthlm och sen tar vi tåget vidare mot örebro, ååh det ska bli så kul :):) hihi.

Idag fyller alexandra 21, så senare blir det väl äta lite tårta och fira när hon för en gångskull tar sig hit :)
nej nu kom jag inte på nå mer.
så hejdå

KOMMENTARER


Micaela

WIEE! snart kommer ni, och vet du vad, det blir en utgång samma dag som ni kommer! :D Klaras har öppnat på tisdagar och klart vi är där! puss stumpan!

2008-07-02 // 18:20:14
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: