idioti och ingen sommar

sitter hos mamma och pappa nu och tänkte vara lite social med min katt. Men vad tror nu hon gör, hon står och gnäller och vill in i kents rum i hopp om att han är hemma, så mycket tycker hon om mig :p haha.

Har tänkt sno med mig lite mat härifrån också innan jag åker hem. Jag hade först tänkt sova här så jag kommer ihåg att släppa ut molly imorgonbitti, men nu känns det bara jobbigt. Det är så stort här och jag har alla mina grejer där borta, plus min otroligt sköna säng ;) hehe.

Sofia skulle ha med mig ut på en promenad vilket jag tyckte var en bra ide, men innan det var dags bangade hon. Så nu får det bli en annan dag. På nått vis var det nog ändå skönt, jag har som varit seg i hela kroppen sen i fredags, svinskumt. Hade kanske behövt den där promenaden iaf, men det blir nog en dag då det är lite bättre väder :)

När kommer sommarn då undrar ju jag. Nu har det varit skitväder i flera veckor, och det är fan så surt när dom kommer hem igen och är bruna och fina. Jag vill också vara fint solbrun så jag känner att det är sommar, istället har jag miljontals myggbett på hela kroppen som ser jättehemska ut. Jag är expert på att klia sönder dom, av nån anledning så går det inte låta bli, och sen blir dom jätteröda som sår och dom syns hur bra som helst och jag känner mig bara äcklig. Då känns det att det är sommar iofs, men en jävla skitsommar!
Hahaha fan vad deppig jag låter i alla min inlägg, alltid är det nå fel. Jag ska skärpa mig, imorgon ska jag berätta nå roligt, nånting som gör mig glad jag lovar!
Men idag när jag ändå redan är inne på deppstigen kan jag ju berätta hur less jag är på mina kära granne stellan. Han som är överlycklig alkis och hög på livet. Han har då minst 20 gånger hållt på att bränna upp hela hyreshuset och på sista tiden har det varit alldeles för ofta, jag har ringt tidigare om det till jokkmokkshus men tror ni dom gör nå åt saken? nej, dom låtsas som ingenting och säger att det där är inte deras ansvar egentligen utan socialtjänstens. Vilka idioter så om ett helt hyreshus och alla boende i det brinner upp, har inte hyresvärden med det att göra? IDIOTI
Men nu har jag ju inte ringt på sistone, det har som inte blivit eftersom han bara gör det på kvällskvisten då dom ändå inte där och mitt minne är sämst. Däremot har jag suttit och klagat på jobbet, så nu har min chef pratat med socialtjänsten så då får vi se om det händer nå, troligtvis inte!

Aah men nu ska jag vara glad, äta en glass och längta till onsdag eller torsdag? :)

jo hejdå!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: