fullbokat

nu var den helgen avklarad, bara tre helger kvar att jobba då den här sommarn :p Alla mina helger är verkligen uppbokade i sommar
v 27 - kulturkraft
v 28 - örebro
v 29 - jobb
v 30 - jobb
v 31 - lulekalaset
v 32 - jobb
v 33 - förhoppningsvis en utlandsresa, kom igen nu, nån? :D

Sen efter det börjar jag väl skolan kan man ju hoppas. Kommer jag inte in vad gör jag då? skaffar jobb i luleå? jobbar i norge? eller åker och reser? jag vet inte, jag vill börja plugga nu, jag vill göra bort det liksom, ååh jag känner på mig att det inte kommmer bli iår iaf... trist isf.

Imorgon kommer halva min familj hem från grekland, bruna som svin kommer dom vara! Fan så avundsjuk jag är alltså.

Nej nu ska jag ta och städa ihop lite här och slänga mig i duschen. Kanske skriver ett mer vettigt inlägg senare om jag hinner och orkar


seee yaa! haha

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: