full fart framåt

jag har inte haft tid att uppdatera, jag har inte hunni ta det lugnt och sitta ner en stund på ett tag känns det som, och min födelsedag bara sprang förbi. Men det var en bra födelsedag och nu helt plötsligt är jag 20 och kan gå på systemet, haha. Jadu nu kan jag ju kanske stanna här ett tag, känns som att det är en lagomt bra ålder att stanna på :p

Imorgon är jag ledig, men inte ska jag sova länge för det, skolavslutning och rosutdelning. Jag längtar verkligen till en ledig dag då jag bara slipper göra nånting. Men det dröjer nog ett tag tills jag kommer dit känns det som. Fast egentligen gillar jag när det är lite så här, lite stressigt, det får en att känna att man lever.

Idag var jag med Frida och Sofia upp till jokkmokk för att kolla in balen, jag tog kort, och hade kunnat lagt upp nån om det inte var så att det är nå fel på både datorn och kameran, så det går liksom inte lägga in nå bilder från den. Jaaa men nu är Kent hemma igen, och han har lovat mig att göra ett nytt försök med den här värdelösa grejen.

Örebro vecka 28 troligtvis, jaaa fan vad kul, längtar tills jag får hänga med mina änglar igen, ni kan verkligen få allt så kul ibland, jag saknar er alla fyra :)


te och du mitt i natten, det är grejer det!

ja men nu borde jag nog sova, godnatt!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: