fredag den 13

idag är det fredag. Har varit uppe sen efter sju nån gång, och jag har faktiskt varit lite trött, fast det är jag ju bara på dagen så jag kankse skulle passa på att sova lite nu då? :p

Imorgon blir det jobb på bjärka, fast jag börjar först 12 så det är ju som lugnt. Frida ville ha med mig ut i jokkmokk, hade faktiskt varit riktigt kul, men det kändes ändå jobbigt om man ska gå och vara bakis på jobbet. Jaja jag sparar mig till midsommar för då jävlaaar ;) haha

På söndag far mamma, pappa och kim till grekland i 2 veckor. Fan så skönt, min mamma gör mig galen, jag klarar verkligen inte av henne nå mer, hon har lyckats få allt det jag nån gång gillat hos henne att rinna av mig. Så 2 veckor utan henne blir fan skööönt!

Det skulle vara födelsedagsmiddag för mig idag på långgatan, men just nu känns det mest jobbigt.. Ja vi ser ju!


Jo och så vill jag bara tacka för alla sms och fina presenter jag fick på min födelsedag, hann verkligen inte svara på några sms men det var verkligen uppskattat, man har ju lite vänner ändå ;p haha!

hejdå

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: