en sommardag :)

jag vaknade nyss och har nu sovit i en timma, en och en halv kanske. Typiskt mig! Nu komme rjag vara pigg inatt igen... Jag vill fan lägga mig tidigt nån gång och faktiskt vara pigg en morgon. Men jag gör då samma sak varje gång, ååh.

Idag har det iaf varit superfint väder. Var lite skeptisk imorse när jag vakna och termometern stod på 13, klockan var vid tio. Ååh tänkte jag det är ju kallt. Men jag tog ändå på mig lite sommrigt och gick ut och upptäckte till min förvåning att det var rätt varmt ändå. Så jag for hem till långgatan och sola några timmar tills jag for hem en sväng, lämna bilen och gick mot vuollerimskolan för att vänta på att min bror skulle sluta. Satt där och surra med Lina en stund, och sen for jag och kim upp på unox och köpte en glass :)

Sen for vi hem och la oss och solade, vi tävlade om vem som skulle vara brunast när vi väl kom in och jag vann faktiskt! ;D haha nöjd tjej! ;) Skjutsade han och dennis och bada, själv lät jag bli. Känner att jag ine vill ha tillbaka förkylningen som faktiskt håller på att försvinna helt nu :) Men det såg skönt ut, så imorgon om det är lika fint väder kanske jag tar mig ett dopp iaf :) Sen for vi och handla varmkorv och åt till middag, haha.

Imorgon har jag även lovat att besikta v70 och skjutsa Kim till stugan. Så där försvann min förmiddag, sen börjar jag jobba 15.45. Har lovat Cristina att jobba på min födelsedag nästa onsdag, men det kändes lite trist. Men samtidigt är det väl ändå ingen som har tid med mig hela dan? Kul att sitta ensam på sin födelsedag, lika bra att jobba kankse :P Ska kolla upp vad det är för tur så får vi se :)


Aaah mitt öga kliar, fan vad jag ogillar pollen, varför ska man behöva vara allergisk?
Nu ska jag hälsa på frida en stund :)

pusshej!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: