Det är inte så jävla lätt alltid

Mamma skickade ett sms och frågade om jag ville följa med till luleå imorgn. Det vill jag ju, jag har egentligen absolut ingenitng annat att göra. Men inte med henne, hon tror att allt ska bli bra bara man låter tiden går, men så funkar det inte. Jag är less på att behöva bli besviken på henne hela jävla tiden. Jag har hellre ingenting med henne att göra än att än en gång behöva bli besviken, för på nått vis lyckas hon alltid!
 
Idag låg jag och frida och solade ett tag här utanför oss, men det finns inte mycket plats till gård här, ingen alls faktiskt, eller ingen bra iaf :p Så vi la oss i 4h-slänten ett tag, jag åt glass :)

Ikväll var jag och hälsade på min bror, vi brände en skiva och drog en ragg i byn, haha. Ja det är faktiskt alltid lika kul att vara med han, eller inte alltid men oftast, iaf när det bara är vi för då är han sig själv och ska inte spela över som han annars kan ha en tendes till att göra :p
Vi var till spegeldammen och kastade sten i vattnet, och jag lyckades träffa min bil, som stod bakom oss, pinsamt! och jävligt dumt!!

Nu har jag druckit te och sett på tv och funderar på en promenad kanske? Det går som dåligt med dom där promenaderna sen Viggo försvann. Fan vad jag saknar honom alltså, min lilla lurviga björn. ååh

Nu skrev just min bror till mig och sa att han laddat hem ett nytt windows till mig, ibland överraskar dom verkligen, han är väl rätt bra ändå :D

Imorgon kommer maria hem, då ska vi hänga! :)
Pusshej!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: