deppigt

ja vilken dag alltså, ibland händer det grejer som man inte riktigt är beredd på. Jag känner mig fan nere av nån anledning, och jag orkar som inte ens ta reda på varför känner jag. Men det löser sig nog, söndagar brukar överhuvudtaget vara jobbiga. Idag for mina föräldrar och lillebror till kreta, så imorgon ligger dom och steker i solen och svalkar av sig i vattnet. Medans jag är kvar här i kalla tråkiga vuollerim. Fan vad less jag är, jag  längtar till luleå till mina tjejer till nånting annat än det här..

Ikväll efter jobbet var jag iaf hem till långgatan och hälsade på min bror, eller fick han att hjälpa mig med datorn, så nu är den lite bättre. Men ändå helt jävla cppp! :p

Jaja det löser sig, hela det här inlägget blev jävligt deppigt men så är det ibland. Nån gång måste det ju gå uppåt också? :)



Och jag längtar till fredag, ska bli så mysigt med att supa sig jättefull med alla nära och kära vänner, haha. Vilken jävla tönt jag är alltså. hahaha :p:)



Godnatt med er!

KOMMENTARER


Kaj lilla vän, snart måste du ju komma ner hit. och jag vill fan komma och hälsa på hos dig =)

2008-06-16 // 17:47:14
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: