at least I try

imorgon är jag ledig, och imorgon ska jag göra absolut ingenting, ingenting jobbigt iaf. Hade velat fara till luleå och fixa håret men alex har nog inte tid så det får bli först på torsdag isf.. Sen efter det kanske det blir sex and the city filmen :D heeej vad kul :)

Jag och Cissi ska nog kanske till örebro vecka 28 och hälsa på lilla micci, hon med den onda foten ;p Vi skulle bokat igår men det hann jag då helt glömma bort och cecilia med tydligen :p Så får se om det blir idag då kanske, ska väl kanske ringa och prata med örebrotjejen också ;p

Idag ska det bli ett bra inlägg, ett glatt inlägg därför skriver jag inte om det som tynger mig, inte heller om hur idiotiskt nonchalanta vissa läkare kan vara.. Det tar vi nån annan gång, för idag ska jag vara glad, bara vara på bra humör. Hade vädret varit fint hade jag nog kunnat vara ännu gladare.

Nu ska jag laga lax och bulgur, sen städa så det ser lite fint ut härinne :)
pusshej



give me some sunshine sweetheart!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: