3 minuter nationaldag

jag är fortfarande sjuk, jag har en blåsa på tån och all känns bara svårt att koncentrera sig på just nu. Inte för att jag just behöver koncentrera mig  på nå, men de är som jobbigt när man inte riktigt känner sig som sig själv.

Imorgon beger jag mig till luleå, till mina fina flickor, mina heta brudar och underbara vänner :) Det ska bli så kul, jag är så taggad och jag känner att den här helgen kommer bli precis lika bra som den i örebro. Pratade just med micci, eller just det var nån timme sen :p Hon skulle se efter om mitt svarta linne var hos henne, som helt spårlöst försvann efter jag varit där, men det kommer säkert fram :)

Efter ihelgen blir det att jobba hela veckan och helgen och sen börjar jag på mitt sommarschema som är i åtta veckor. Ingen ledighet alltså, och så har jag ju lyckats fixa så jag jobbar kväll torsdag och morgon fredag på kulturkraft! Hur jävla klantigt är inte det då! Åååh vad less jag blir på mig själv, så nu försöker jag med alla medel få bort den där fredag, ååh...

Igår var jag till farmor och hjälpte henne torka av alla skåpar och dörrar i hela huset, det var ingen lek ska jag ta och säga. Och hennes hus är inte direkt litet.. Varför gör man det? det är nog bara äldre människor som tycker det är så viktigt att städa dörrarna :p Eller gör ni det? Inte då jag iaf, men jag är rätt slö och smutsig av mig, haha!

Idag har jag solat halva dagen med fridagrannen, och sen har jag jobbat och varit ut med athena. Jag är lite kär i den hunden, världens snällaste men ändå så helt i en annan värld ibland, hoho. Gör lite vad hon känner för även fast hon är lydig, det går egentligen inte riktigt ihop men på nått vis är hon ändå så :)

Nej nu ska jag hoppa i säng så jag orkar upp och packa, diska, städa och ta mig till luleå :)


SOVGOTT!

KOMMENTARER


ökänd skojare

idag har jag drömt konstigt.. jag vaknade upp i all hast och la rabarber på ett glas vatten.. efter det trutade jag lite grann med kalle och han sa att jag inte hade en sportmössa på vattentävlingen ( annat bevsade jag några timmar senare). ville egentligen fråga han vad faaan han gjort på truten men eftersom jag inte ville såra han så tog jag fram ett nytt ess i rockarmen och så va fiolerna klara....

just nu as we speak sitter jag och försöker skriva den längsta komentaren på din blogg ever...

samtidigt som jag och en käär vän försöker komma på lite civil olydnad att göra ikväll... tankarna försvinner lätt i en maskätartävling.. jag vet inte hur normalt det låter så här, men kom si kom sa så blir det nog bra!

en tom ölburk i handen är bättre än fem apor i sanden. hahahah

jösses nu går det allt över styr och farbror majk börjar bli yr..

kanske är dags att sluta och istället börja truta med min vän pär som jag håller så käär.. mellan oss finns en känning som lätt kan bli en kärleksspänning

då kommer det allt att hätta till och kanske får jag som jag vill...

ni vet nog säkert vad jag vill ha

jag och klabbe på ett spa!!

nu slutar jag innan det blir jobbigt,

over and out jag är snobbig!

Take care Kajsa!

2008-06-07 // 23:01:28
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: