mitt i juli

jobb hela dagen, sen röjde jag lite här hemma, fixade bort disken och tvättade lite kläder. Sen kom Simon och fixade mitt internet som jag lyckats chabla bort, först försökte jag få hjälp av oskar via telefon, men det var fan inte lätt :p. Sen kom den andra simon på besök :) Vi får till jokkmokk en sväng och handla korv, kolla läget och det var ungefär lika som i vuollerim, jokkmokk är verkligen ett segt ställe :p haha.

Imorgon blir det kort dag endast till halv ett och sen ska jag tvätta lite mer, alla handdukar är smutsiga och det är inte fräscht, jag måste ju kunna duscha..
och imorgon kanske robert kommer hit en sväng, hade ju som varit mysigt :)



Nej nu ska jag sova, snart.
PUSS


här kommer en örebrobild btw, aah ;D

KOMMENTARER


micaela

hahah härlig dubbelhaka..



- "du har något på hakan"

Jag torkar bort på hakan

-" Nej den andra hakan"



hahahahahah

2008-07-17 // 11:34:44
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: