sushi och massage :D

nu sitter vi här i örebro :) Vi har varit ute och ätit sushi och kollat på lite fotboll. Nu sitter Cissi och masserar Micci, Micke kollar  på tv och jag nöter lite. Sen är det min tur, jag har lyckas tjata åt mig lite massage, och cissi är bra har jag hört, utbildad tjej :) hehe.

Igår var det utgång här, det var najs vi körde nå spel som fick oss fulla, så inatt blev det massa svammel haha och jag fixade nudlar åt mig och mina tjejer när vi kom hem, haha.
Ikväll blir det nog bara se lite film och mysa, sen imorgon blir det party igen, och troligtvis fredag och lördag också. Jag kommer vara död på söndag, sjukt sliten och då ska vi som hem igen. Tiden kommer nog bara springa iväg, det gör den som alltid när man har kul och vi har kul jämt här ;)

Nu snart massage, ska börja göra mig redo, haha!
pusss!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: