örebro igen! :)

Jag och Cissi drar snart till örebro igen, ååh vad jag längtar! Det ska bli så mysigt med en lite semester så att säga, jag kommer dock sakna hanna och sofie, jag kommer verkligen sakna dom. Jag kommer sakna det där när man blir så irriterad på nå att man till sista bara överdriver det och allt slutar i ett stort garv, det är dom där expert på, och då blir man liksom svinglad igen och allt det andra är som bortblåst. Det är en förjävla bra egenskap! :) hihi

Men vi tre kommer nog ha kul ändå, vi kommer sakna nå, men vi kommer ha kul :) Vi kommer chilla, mysa och bara vara allmänt knäpp som jag alltid blir när jag är med dom, jag blir som lite som jag är fast en grad högre, haha.

så på tisdag 6.20 lyfter flyget, snart är vi där lilla mischka, snart ligger vi i din säng och överdriver vår norrländska och tror att vi är svincooola fast vi egentligen är jättetöntiga, men det gör inget, för det är bra som jävla kul :D::D

Nu blev jag glad, jag älskar att längta!


Nu ska jag sova, för imorgon är det kulturkraft och utgång ;D
godnatt


KOMMENTARER


Sofie

Jaa det är jättetrist att vi inte kan följa med till örebro =( men snart flyttar du ju hit! :D puss

2008-07-04 // 14:37:58
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: