lilla försovningen

igår satt jag uppe halva natten (som vanligt!) och försökte få in ett klipp från youtube på bloggen, jag fick förklarat för mig hur man skulle göra av sofia, men ändå gick det inte. Jag satt hur länge som helst, så länge att det var omöjligt att vakna i morse. Vaknade av att ytterdörren öppnades och in kom min bröder
- va fan håller du på med??!!

Vi skulle till stan, jag skulle hämta dom klockan åtta, det sket sig ju rejält. Vi lyckades åtminstone ta oss iväg klockan ni, så dom var ändå på lite bättre humör på vägen dit. Vi har haft trevligt handlat lite små grejer och två soffor, en till mig och en till kent, likadana! haha.

Cecilia kom inte idag, hennes bil gick sönder nån timme innan, sån otur alltså. Det var synd, jag hade som sett fram emot det. Men det löser sig, det hinns en annan gång :)
Så imorgon blir det väl ligga och sola med kent och kim på altanen, kanske hänga lite med alex på kvällen. Och till helgen kommer min lilla stockholmare majk hit, då ska vi hänga. Fatta längesen, det ska bli svinskoj :)

dags att sova nu, så jag kan bli brun imorgon, där hörde du! ;)
natti

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: