och så blev det 2008

och allt går så fort, men det är ändå bra på nå vis, för jag längtar till så mycket just nu, speciellt sommaren :) knasig som jag är.
Nyår var lugnt, och jag drack inte mer än två vinglas och lite snapps, ville ju hålla ett öga på Viggo, men han var då inte det minsta rädd :)

Ihelgen har jag jobbat natt på bjärka och städat vårdcentralen och tandläkarn, så nu är då de bort gjort, och det känns då inte liiiite skönt det :) hehe

Nu håller jag på att koka ris, så Viggo har nå mat tills imorgon eftersom han helt slutat ära hundmaten och spyr upp det mesta han får i sig. På djursjukhuset tror dom det är magkatarr så på tisdag ska han dit och få ta nå prover och grejer så då får man hoppas det blir bättre.

åååh nu vill jag sova!

Godnatt

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: