vilooootider

tiden går fort här, fast än jag var jävligt less igår. Man gör som egentligen ingenting här, bara äter och sover. Jag kommer vara sjukt utvilad till skolstarten vilket iofs är väldigt bra :)
Nu är pappa och kim på väg iaf, förhoppningsvis.. Vädret här suger verkligen och det gör inte saken bättre direkt.

Idag ringde dom också om min soffan, nu har den kommit, och på tisdag eftermiddag får jag den levererad till mitt vardagsrum, då är det nästan helt klart, bara lite tavlor och nån hylla kvar.
På måndag kommer Cissi till mig och då ska vi käka nån middag och sen bygga ihop min säng :) Det är tur jag har den där tjejen, hon är verkligen en liten stjärna i vardagen!

inget mer att meddela faktiskt, som sagt det händer alldeles för lite här. Men det kan iofs vara skönt.


puss!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: