och så kom cissi :)

nu har cecilia varit här sen i onsdags kväll, det har verkligen varit jätteroligt att haft henne här :) Igår var vi till spegeldammen och låg på stenarna och solade den lilla tiden det var sol, det var verkligen jättelängesen jag gjorde det. Förr hade man tid med saker på sommaren, nuförtiden känns det bara som att tiden springer förbi, man hinner som egentligen inte riktigt uppleva den.. jag lyckades få med mig simon och partik på en grillning igår också, vi lyckades. Cissi grillade, patrik gjorde såsen och jag och simon sprang mest runt och yrade, haha :p Sen drack vi lite vin och grejer och tog det lugnt, det var som trevligt :)

På ett tag tar Cissi saaben till sunderbyn och jag börjar jobba min sista helg så vitt jag vet. Nästa vecka blir det att börja flytta in på tallvägen 7A och sen börjar jag på min utbildning som sjuksköterska, den 20 augusti för att vara exakt :D


nej nu ska jag väl hålla mitt sällskap, sällskap :) haha.
Tjadå!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: