nya rutiner ett tag

nu ligger jag här i sängen, klockan är inte ens tolv. Det är verkligen inte likt mig att gå och lägga mig vid den här tiden men så är det häri jämtland. Lägga sig tidigt och stiga upp tidigt, lika att ställa in sig på det. På fredag kommer resten av mammas familj, min morbröder med respektive och kusinerna :)

Idag har vi varit till östersund och handlat lite, jag köpte mig en tröja och ett par mjukisbyxor.. Mamma var lagomt nöjd, hon tycker nog att jag egentligen inte riktigt har råd, vilket jag egenligen inte har heller. I måndags köpte jag mig en t-shirt på hard wear också. Men det får hon aldrig veta :p haha.

idag ringde dom och sa att kents soffa hade kommit. Vars fan är min? vi beställde dom ju samtidigt och inte har dom ringt mig. Ska fan ringa imorgon och höra, jag måste ju få den till veckan, annars blir jag tokig.



nu ska jag kika runt lite och sen försöka sova nå.
TJAA!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: