hej hösten

Nu är hösten här och livet bara rusar förbi. Jag börjar verkligen närma mig min flytt mot luleå nu och det känns både kul och lite jobbigt fakiskt. Jag kommer nog sakna vuollerim, jag kommer sakna alla människor här, närheten och det faktum att man aldrig behöver sitta på nätterna och veta att det alltid finns nå skolarbete man egentligen måste ta tag i.. Men nu är det slut på det roliga, nu börjar allt det där om. Men samtidigt känns det skönt att veta vad man ska göra tre år framöver, att ha ett mål :) Jag ska bli sjuksköterska, det känns faktiskt hur kul som helst! Och att få komma närmare cissi, hanna och sofie är ju ett jävla plus :D

På tisdag jobbar jag min sista dag på bjärka den här sommarn, onsdag blir det ikea, torsdag besikta bilen och sen flytta in hela helgen. Nästa onsdag börjar jag skolan och sen lär jag ju ha tid med massor av bloggande förhoppningsvis. Det är trist att jag inte hunnit med att läsa massa bloggar, förr satt jag dagligen och gjorde du men den här sommarn har varit så fullspäckad att jag inte ens har hunnit städa egentligen, jag har nog inte ätit en riuktigt middag här hemma på flera månader, och det är fan sjukt, haha :p

igår var jag på bröllopsfest, elin och Inges, det kändes som jobbigt att gå dit på dagen, men när man väl var där så var det som ändå trevligt, ibland förvånas man :) Och idag sov jag bort i stort sett hela min fyratimmars rast, suurt. Nu blir det länge tills man kan sova igen :p

Nu ska jag vara trevlig med mitt lilla hjärta för snart ses vi inte på ett tag.hoooja...
puss!


majkthedike bara en hälsning sådär bara för att jag vet att du läser ;)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: