en tråkig blogg

jag har tänkt på en sak, hur gör man egentligen sin blogg intressant? Det beror helt och hållet på hur bra nån är på att berätta något, och på sistone känns det som att mina inlägg har blivit långt ifrån intressanta, haha. Jag bara skriver för att skriva inte för att jag faktiskt ha nå mycket att berätta för omvärlden :p

Nu har vi då kommit hem från jämtland. Jag ligger i min gamla sköna säng i mitt gamla sköna rum och bara njuter av en liten lugn stund. Även fast det faktiskt blev en toppenhelg! Men det har blivit alldeles för mycket onyttigt mat och alkohol för mig på senaste, egentligen hela sommarn. Jag som verkligen lyckas gå ner min oönskade fem kilo har liksom börja få tillbaka hela paketet igen. Men den här gången känns det inte på samma sätt, kanske mår jag mycket bättre nu än vad jag gjorde då...



Sen är jag lite besviken på att människor man en gång stått så nära inte alls har någon lust att ens hålla kontakten. Vi människor tycker bra olika ibland.. Och sånt där kan dras upp ibland när man är i sånt här sällskap jag varit med ihelgen, man tänker i några sekunder bara, men det kan räcka.. Nu fortstod nog ingen nånting, men det var som mening på nått vis! :p

nu ska jag sova strax så jag tar mig till luleå imorgon för då ska jag försöka få ihop min säng igen, ja lycka till!
hoho

slänger upp lite bilder från helgen

          


sovgott vänner


KOMMENTARER


Micaela

du är söt kajsa! jag hoppas det går bra för dig i skolan, jag vill egentligen prata med dig varje dag, och jag tror och hoppas du vill desamma.. men duvet hur det är.. man har inte alltid tid! jag saknar dig iaf och du är så bra! puss

2008-09-01 // 22:14:09
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: