det händer grejer :)

kom nyss till vuollerim, och här i huset var det då alldeles tomt och jag har ingen aning vars dom håller hus.. Men dom dyker väl upp, det är ganska skönt faktiskt. Alex ringde tidigare idag och ville att vi skulle dricka lite vin och spela nå spel ikväll, det kan ju bli kul, det är inte allt för ofta vi hinner hänga nuförtiden. Men det lär det förhoppningsvis bli ändring på nu när vi bor mycket närmre varandra :)


Klassen verkar bra iaf :) Har varit ut nu onsdag, torsdag på stuk med sofie, det är tur ja har henne där! :)

Ihelgen blir det att städa ur den andra lägenheten, det absolut sista kvar nu sen är jag fri den :) Och på måndagkväll far jag, kent och mamma till jämtland och hälsar på mormor och morfar. Det ska faktiskt bli skönt, för där kan man inte annat än vila, och det kan man behöva för sen är det dags att plugga på riktigt, inte bara sådär dagen innan som jag alltid tidigare gjort, utan mycket och länge så det sitter föralltid. hoho det här kommer bli tungt, det vet jag, men det löser sig nog ändå :)

nej nu ska jag väl försöka få tag på dom där så man får sig lite mat i magen.
HEEJ!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: