åka tåg

nu sitter jag på tåget mot långsele, vi är framme 03.54 eller nå sånt där och där kommer mormor och morfar och hämtar oss, sen far vi till lilla bispgården, västeråsen, i huset som jag inte sett på flera år. Inte mormor och morfar heller.. sist var studenten, och magnus är det snart tre år sen. helt sjukt! Man borde verkligen träffas oftare, men nuförtiden räcker verken tid eller pengar till för mig..

Det är mysigt att sitta här vid datorn i tåget, man tänker inte alls på dom osköna stolarna eller kylan, tack för mobilt internet och en snäll bror :)

nästa måndag börjar skolan på riktigt, och jag har lite små ångest för att jag missar halva nollningen, men som mamma sa, man vet aldrig hur många gånger man får träffa mormor och morfar igen, det blir nog bra, jag ska vila ut mig och äta mig tjock :p


Nu ska jag fortsätta nöta ;P sovgott!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: