tre djupa andetag

nu är det inte länge kvar till valborg alltså, och om den där jävla idiot som förstörde hela mitt liv förra året kommer iår då dödar jag han, på allvar jag vet inte vad jag tar mig till då!
Men annars ska det bli kul, annars ska jag fan se till att det blir kul inget annat än just det kan förstöra min kväll!


Haha sitter och lyssnar på min granne när han skrålaar, alltså han är fan knäpp på riktigt :p


Annars har dagen varit precis som vanligt, jobbade till 19 sen har jag hunnit vara med Maria ett tag åkt en sväng runt byn i hennes bil :), chillat lite och sen tog jag en långpromenad med Viggo. Även fast jag tänkte låta bli och vara slö så blev det ändå så, och det är jag rätt nöjd över :) hehe
Nu är det natt igen och jag ska bara sitta här och göra mest ingenting, snoka lite ;) och kanske till och med se lite andra avenyn, haha.

Egentligen borde jag diska men det får vänta!


hejdå :)


KOMMENTARER


Åsa

jo med lulebo, kollar ju på tvåor=) fast den blir väl bokad med min tur haha

vi ses imorn i dimman:)

2008-04-29 // 17:58:17
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: