söndag

ihelgen har jag varit i stugan. Viggo behövde de om inte annat, han är lugn i flera dagar efter vi har varit i stugan och han fått springa av sig :)
For hem imorse orkade inte fara ut, plus att Kim blev så jävla dum som han kan bli ibland. Skönt att komma hem, för egentligen har jag massor jag borde göra. Tvättkorgen är överfull, och  dom menar jag ÖVERFULL och det är rätt dammigt så dammsuga av här lite är väl också på tiden.

Igår fick Viggo av sina spel och blev helt tokig, jag förstår inte varför han ska måsta förstöra så mycket. Så nu är det  inte länge kvar, jag måste liksom gör ett val nU!
ååh.

På onsdag blire fest, haha det känns kul, jag är taggad :) Det ska bli ett bra valborg iår, kan då inte bli sämre än förra året iaf...


Nu ska jag nog dusha lite och bli ren.
PUSS

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: