om det ändå vore sommar...

Gud vad sliten jag kände mig imorse när jag vakna, antingen har min säng blivit sämre eller så börjar min rygg att krakulera för dom senaste dagen har jag liksom bara önskat att jag sov tilllsammans med en massör. Egentligen borde jag försöka ta mig ut på en promenad innan jag börja jobbba, åtminstone för Viggos skull men det går som seeegt.

Idag kännner man verkligen att våren är här, äntligen! Så länge som jag längtat, eller egentligen är det inte våren jag väntar på utan sommarn, men det är ju ändå en bra början. Det skulle dock inte förvåna mig om det kom ett riktigt jäkla snöregn på nån timme :p

i veckan har jag faktiskt haft fullt upp för en gångskull, eller för det mesta tycker jag att jag har det men då är det mest bara jobb nu har jag hunnit med annat också, hoho. Imåndags fylllde pappa år så då var ju tvungen hänga där, i tisdags avtackade vi Jenny på bjärka åt tacos och kladdkaka :D Men det var skoj, kul att träffa hennne :) Igår var jag och Lena ute med hundarna och skulle låta Unni uppfostra Viggo, men det blev inte så mycket av det för dom lekte mest, haha. Sen var jag, kent och mamma ute på en drygtimmes långpromenad. Så ikväll vet jag inte, ta det lugnt kanske.. :) På måndag blir det att fara till luleå, fixa håret och kollla på lägenheter :):) Det ska bli kul, vill ha med mig mor och far men då är problemet med hunden. Kim har ju helt banagat att hjälpa mig med honom, eller han har blivit rädd för honom bara sådär helt plötsligt så jag kanske få försöka visa attt han inte är så farlig ikväll elller nå :)

Igår ringde jag till jokkmokkshus och skulle säga upp lägenheten men då visade det ju sig att man var tvungen göra det skriftligt, så nu lär det ju gå lika segt som vanligt för mig med sånt där.. ååh

Shiiit vad jag längtar till sommarn allltså, min födelsedag, midsommar, kulturkraft, boden alive, lulekalaset, pdol, kirunfestivalen, solen, alla är så glada tevliga och sociala under sommaren, jag vill ha den nuuu! :) Slippa alla hundra plagg kläder, mörkret och alla dagar inomhus framför tvn eller datorn allt det där tidfördriven som man aldrig hinner med under sommarn, helt sjukt härlig årstid allltsåå :)


Nej nu borde jag verkligen städa, diska, ordna mig, gå ut med Viggo innan kl 14. Vi ser ju vad jag hinner


heej!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: