haha gammal!

haha för nån dag sen gjorde jag nå sånt där test på facebook för att se min ålder, det visade sig att jag var 55 år! haha jag höll på att skratta ihjäl mig, är jag verkligen så tantig? Så idag gjorde jag ett nytt, vuxenpoäng. com och då blev jag 28,9 år. Lite bättre men ändååå. Jag ska egentligen ha familj och barn enligt dom där testen och hela faderullan. Eller det är iaf så jag vill att det ska vara när jag börjar närma mig 30.

Nu har jag iaf duschat och slängt i en tvätt i maskin så nu känner jag mig lite piggare och lite duktigare :) Viggo är totalt död han har bara rört sig då han blivit törstig eller då han ska byta sovplats. Men snart måste jag nog ut med honom ändå. Oj vad det kändes jobbigt just idag. Söndagar är så himla jobbiga, man har aldrig nå att göra, och allt känns jobbigt, och man är helt sliteeeen! Men imorgon är det måndag, och inte fan är det nå bättre :p Haha,




Ikväll kommer tre avsnitt av andra avenyn ut :) Vilken tönt jag är! hahaha.
tjadå

KOMMENTARER


Majk the Dike

Kaxigt!

2008-04-28 // 23:11:02
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: