blond igen

idag har jag haft en stressig dag. Först stress till jobbet (trots mitt inlägg igår hjälpte det inte, jag var lika jävla seg :p) Lyckades prata med monica så jag fick sluta en timme tidigare, klockan ett. Då skulle jag och pappa nämligen till luleå för att kolla lägenheter, få mitt hår fixat och pappa skulle hämta nå stål eller var det var :p Så det blev jättestressigt alltihop och ändå kom vi inte hem fören vid 23.00 nån gång.. Men det var kul, det är inte allt för ofta jag och min far tar en hel dag med varandra, själva! :)

Det blir nog ingen lägenhet för mig än, bostadrätterna var svinfin, elller iaf den ena men min far tog mig till insikt att jag inte vill stå där med en fin lägenhet och ingenting mer varje månad, så jag blev tvungen ge upp min dröm :(
Meeen förhoppningsvis hittar jag nå annat, nästan lika bra :) FÖRHOPPNINGSVIS!


På lördag fyller mamma år och jag har lika svårt att hitta nå ått henne som jag hade åt resten av mina familjmedlemmar det här året, men nu efter det här är det då slut för iår :)



Imorgon ska jag upp och jobba, och jag borde verkligen slå av den här och bara lägga mig på kudden och sova men alltid är det nå som håller mig vaken ;)
Och nu är jag blond igen btw... känns som skönt :):)






/K

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: