23.55

idag jobbade jag bara till två, vilket var skönt. Jag hade tänkt hinna med massor då men riktigt så blev det ju inte. Jag har iaf hunnit dammsuga och det var ju då verkligen behövligt, sjukt mycket sand jag och min hund hade dragit in!

Egentligen hade jag tänkt ringa djursjukhuset idag och boka tiden för min hund, så jag försökte verkligen trigga upp honom så han skulle göra nå dumt. Men det gick inte, det var precis som att han visste att det inte riktigt var läge för det.. Så det blev inget, jag gör som jag har gjort alla andra gånger, skjuter upp det!

Senare idag var jag hem till långgatan. Pappa ringde och ville att jag skulle komma så han fick tvätta min bil och byta en list, och det tackar man ju inte nej till direkt ;p Så då passade jag på att låta mamma lägga i en silvertoning i mitt hår så det  skulle bli lite mindre gult, ska ju fixa slingor i det om en månad men en månad kan kännas väldigt länge ibland.

Om ganska precis en månad slutar jag på konsum och då vill jag verkligen fara utomlands, hur många gånger har jag inte sagt det nu? FÖÖÖLJJJJ NÅN!!! :) haha


Imorgon är det valborg och jag har ingen aning med vem eller vart jag ska hänga, men det löser sig nog, jag vet ju några som alltid är på :)





ett avsnitt av andra avenyn kvar, hur bra är inte det då ;) haha!
puss!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: