Tänk att vinna 20000 kr!

idag har varit en helt vanlig dag. Jobbat hela dagen vilket är bra för ekonomin och dåligt för hälsan :p Viggo har varit duktigt och varit ensam hela dagen i stortsett, förutom min rast och då magda (som är helt underbar som hjälper mig med hunden) ställde upp och gick ut och gick med honom. Men jag har fått igen allt för hans ensamhet nu ikväll. Han har skällt som ett cp och varit allmänt oppstinat. Men nyss var micke och nicke här och försökte uppfostra han lite, eller Niklas, Micke höll sig mest undan, haha ;)

Imorgon har jag tänkt vinna 20000 kr, hade varit rätt naaajs faktiskt, och riktigt behövligt! Vinner jag det ska jag byta ut halva min garderob, för jag är sjukt sugen på massvis med nya kläder.

På tisdag ska jag och Kim till luleå, kim ska klippa sig och en snäll syster som man är så ställer man ju upp ;) Vi ska också lämna in bilen på nån service eller lagning eller vad det är dom ska göra med den :p Nånting var det då.. och jag ska försöka hitta mig ett par skor och ett par jeans, om jag känner att jag har råd med det vill säga.

Igår bjöd jag min familj på pastagratäng, och jag blev faktiskt nöjd med den :) och tacket för det blev två schyssta blommor vilket passade bra, nu är det bara i köket det behövs en växt.


Nu ska jag ta och skriva klart lönerapporten så jag kan lämna in den imorgon eller på måndag.
SOVSÅJÄVLAGOTTDÅ ;D

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: