en riktig blogg

nu har jag tänkt övergå till en riktig blogg och slopa lunarstorm bloggen. Det hade varit nånting om man skulle kunna bli riktigt aktiv här men nånting sånt ska jag inte lova.

Idag har jag varit riktigt slö, vilket jag faktiskt förtjänar eftersom jag åkt på världens förkylning/öroninflammation, och dessutom jobbat natt inatt. Någon som är mindre glad över det här är nog Viggo i och med att hans promenader ha blivit betydligt kortare än vanligt.
Funderar på att ändå ta mig ut och gå en längre sträcka nu senare på eftermiddagen. Men innan dess har jag mycket som måste göras, jag måste handla mat, dammsuga, tvätta kläder och fixa ett nytt visakort innan det eftersom Viggo har bitit sönder det.

Igår var jag på bilbingo, äntligen. Jag fick dock inte med mig nån eftersom alla jag känner hade annat för sig ick jag fara själv, men det gjorde inte nå för jag lyckades roa mig själv rätt bra och for därifrån med tusen kronor extra, så det var ju inte helt feeel ;)



om ändå mina öron skulle kunna sluta göra ont! Nu måste jag göra nytta här hemma för imorgon är det arbete igen

Jiiio!

KOMMENTARER


Jakob

tycker en fjortis som du kan hålla dig till lunarstorm och lämna blogg.se åt vuxna personer (som inte heller har något liv). Altt bra?

2007-09-25 // 00:00:01
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: