en fjärde ledig dag

det här är min fjärde lediga dag på den här månaden, och jag som trodde jag skulle ha hur mycket tid som helst på mig att fixa och ordna till här i lägenheten. Men det viktigaste är iordning men alla andra sjumiljoner mindre viktiga grejer är fortfarande kvar hos mamma och pappa.

Igår var Lina förbi mig och iförrgår också, vi surrade i flera timmar och såg film, riktigt mysigt det :) Det är tur man har nån att spendera sina lediga dagar med ;) haha.

Idag fick jag hem brev från akassan om att jag var medlem, trodde jag! Men det visade sig att jag var tvungen kompletera nå uppgifter så nu har jag nån vecka på mig att få in dom där papprerna igen, annars är det kööört, oojoj vad lesss man kan bli!

Men nu har jag mycket som måste göras, handla åt farfar, diska, städa och tvätta kläder. Hojjja det är rätt tungt att bo själv ibland men alla fördelar jämnar ut det rätt hårt

tjaaaii

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: