det blir nog bra!

det är helt otroligt, vad lite man hinner med att göra dom dagarna man är ledig, knepigt är det! :P haha.. Har iaf hunnit med att beställa lite kläder nu när lönen är på gång ;), det kändes liksom som att dte behövdes, och egentligen skulle jag behöva ta mig till luleå också för att inhandla jeans och skor, men det får bli när jag har tid och råd.

Har just varit ute med Viggo och nu är det väl dags att laga sig nå mat.
Igår var Lina här och bjöd mig på sjukt gooooda cookies som hon hade bakat, ojoj inte helt fel. Vi såg på idol, mös och surrade, det vanliga helt enkelt! =)


och slööö är jag då nå sjukt, har ännu inte lyckats ta tag i dammsugningen eller disken!

äh nu ska jag äta.


HEEJRRÅ

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: