björnkoll

nyss var jag med niklas och micke och kollade efter björnar, vi såg ingen tyvärr! Vilket var ganska väntat, haha :p

Idag har jag tagit mig ikragen och farit till arbetsförmedlingen, så nu står det på papprerna, Kajsa Hedlund - arbetslös.. Sjukt trist låter det, men bjärkagården hjälper mig med försörjningen som tur är ;) haha. 25 ska jag och fixa en handlingsplan och 9 oktober är de nån basinformation,  ojoj vad tråkigt allt känns, men det är väl nå som ändå måste göras.

Påväg hem från jokkmokk ringde Kent och fråga om jag ville baka mjukkakor med han, och vad gör man inte för sin storebror? Så nu har jag frysen full med mjukbröd, inte dåligt det! :) Vi börjar bli värsta kungarna på det där med bakning vi, ett riktigt team! :D

Nu blir det jobb hela helgen lång, men det har faktiskt varit skönt med lite ledigt. Nu är jag iaf lite utvilad och har lite energi att göra av med.


Godnatt

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: