men något sliten!

ojoj vad jag känner mig sliten och seg idag, trots att det blev en tidig kväll för mig igår, kanske just därför? :p haha! Igår var det utgång och den var väl likadan som alltid när det händer nå här i vuollerim, det är hyffsat med folk men ändå blir det bara helt okej..

Imorse steg jag ändå upp klockan sju eftersom Viggo väckte mig då och ville ut, men som tur var somnade jag ändå om och sov ett antal timmar längre, vilket var skööönt- Så idag har jag inte gjort mycket och Viggo har trots hans korta promenader och många vilostunder varit lugn, och det var ju en jäkla tur för mig :p

Om en timme ska jag och mamma på yoga, så vi får ju se vad jag tycker om det, kan ju vara skönt att göra nånting iaf, och imorgon börjar valpkursen på riktigt så nu får vi se hur det går för mitt lilla busfrö!


jobb imorgon, vilket känns bra har inte jobbat sen förra måndagen så det kan ju behövas tjäna in lite pengar.
Nu ska jag försöka få min säng bäddad iaf :p

SEEE YOUUU!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: