kanelbullens dag

Idag har det varit kanelbullens dag, så mamma kom förbi med en hel påse med kanelbullar åt mig :D Sen gick vi en promenad på en timme så man kunde trycka i sig bullarna utan allt för dåligt samvete.
Jag har varit riktigt slö idag förutom den där promenaden och då jag assisterade pappa när han stoppade på mina nya extralysen så har jag inte gjort nå. Trots att jag iaf hade tänkt dammsuga. Jaja det får bli imorgon..

Och nu är det snart helg och jag ska fasktiskt vara ledig ihelgen :D WIIIIOOHO, åtta veckor sen sist :p

Igår var jag på valpkurs, det var bara teori så hundarna behövde inte följa, men på måndag är det dags att börja själva träningen med dom, så man kan ju bara hoppas på att Viggo lär sig nå nu av det här så det var värt pengarna, men det verkar faktiskt som att det ska bli väldigt bra :) och så var jag på höstfest med bjärkagården personal, boende och anhöriga det var rätt bra. hann bara med förrätten och efterrätten men dom var riktigt lyckade :)

Nu väntar jag bara på heroes så man får nå att göra :p
♥♥♥

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: