en dag i stan

idag for jag och Kim till luleå eftersom han behövde klippa sig, och oj vad vi fynda grejer! Jag fick mig jeans och skor, sängkläder, handdukar, gardiner och massa små grejer. Men nu är ekonomin min rätt hotad och jag får nog sluuta handla onödiga grejer ett tag :p
Men det vareee värt!, haha.

Alexandra vill ha ner mig dit igen iveckan för färgning av mitt hår, men nu börjar jag tveka igen inför det mörka håret som jag planerat så länge. Men förhoppningsvis tar jag ändå mod till mig och gör det, nån gång måste jag jugöra det så jag slutar funderar på hur det skulle se ut.
ntlig
Idag ringde arbetsförmedlingen mig och ville snabbt som ögat ha in alla meriter och tjaffs, och jag som inte fått allt ännu på grund av att dom på lönekontoret är tröööga! har skickat allt jag jobbat fram till juni 2006, när det är efter det jag jobbat som mest, vilka puckon. Så imorogn måste jag faxa in det jag har. Och sen imorgonkvväll är det dags för valpkursen, äntligen! :D Nu kanske jag får lite ordning på lillViggo, fast han är egentligen en duktig valp, om han bara skulle sluta vakta benen så...

Till helgen är det höstdansen och då ska jag nog ut förhoppningsvis, hade varit skoj att samla alla vänner här inärheten, det blir som inte annars. Men det blir nog bra och kul :)



Pratade med Micaela för nån dag sen. Men oj vad jag saknar den tjejen, och Hanna och Sofie med, och Lina såklart! Jag trodde väl att jag skulle sakna dom, men så här? Det trodde jag seriöst inte, det var mycket tid vi spenderade med varandra dom där tre åren och nu kommer vi typ aldrig ses? ÅÅh det känns rätt vemodigt faktiskt!
Men jag älskar er tjejer, ni är sjuuuuukt grymma ;D

image1



nu ska jag sova snart, så jag gör nått av morgondagen =)


/K

KOMMENTARER


Jaaa, jag saknar dig också Kajsa! Men vi måste ses. Helt klart. Hoppas du vågar dig på det bruna håret, som sagt du har ju pratat om det i hundra år:D

2007-10-03 // 23:14:45

Sötnos, jag saknar dig också, var så roligt att prata med dig och få veta lite vad som händer i ditt liv ;) Nästa gång jag kommer upp till Luleå så hoppas jag på någon slags get togheter !! :)
Du blir nog toksnygg i brunt hår föresten!!

2007-10-04 // 13:12:12
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: