brunett

idag var jag till luleå och lät alexandra färga mitt hår, så nu är jag brunett som jag så länge pratat  om. Då får vi väl se hur jag trivs i det, svårt att säga efter sisådär sju timmar.
Ihelgen blir det inge jobb, jag tackade nej eftersom jag lovat alex att vara en av hennes hårmodeller, men det känns skönt ibland måste man unna sig lite ledighet juuu ;p haha

Imorgon ska jag på massage på jobbet och det är min rygg så värd, oj vad jag har haft ont de senaste dagarna vid vänster skuldran, som vnaligt. Jag kommer ju lät vara invalid innan trettio! ;p haha eller så kan det ju bero på att jag inte har några muskler knappt.


inte länge kvar till jul nu, och hur mysigt är inte det då! :D


pussssssssssssss.
image7

KOMMENTARER


Vad snyggt det blev!:-)

2007-10-24 // 18:43:19
Sofie

ÅÅÅh värsta grejern!! :P snyggt snyggig :D

2007-10-25 // 23:20:47

Men SNYGGING!! du passade ju jätte bra i mörkt hår ju, söööötnos!!

2007-10-28 // 21:58:49
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: