bara för att

igår gjorde jag inte mycket av dagen, slösade bort den på ingenting egentligen, det enda vettiga var väl när jag hängde lite med Anders och Daniel och var på valpkurs :p Sen bara försvann dagen trots att jag höll mig upp till fem på morgonen.

Idag har det känns i stort sett likadant, fast jag lyckats få undan mitt diskberg och plockat ihop lite här, jobbat mellan 17 och 21, och sen pratat i telefonen i några timmar, vilket var roligare än vanligt, du är rätt bra på att hålla ett samtal intressant i flera timmar du MB ;)

Viggo har varit nästintill outhärdlig idag, helt vild och skällt som jag vet inte vad, men nu är han lugn, äntligen!

Ihelgen har jag jobbat och varit med min braa lillebror, vi bakade bullar i lördags, han hjälpte mig med hunden, koppla in hans hemmabiosystem och dammsög min lägenhet, och han var bara allmänt rolig att umgås med :) och då är han liksom bara allmänt bäst!






men om man skulle sova då kanske, det är ju en ny dag imorgon och då ska jag jobba.
Sov gott!

KOMMENTARER


Vad söta ni är:D

2007-10-22 // 21:43:56
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: