Amandagen idag :)

och inte är det många som har kommit ihåg mig för det ;p haha.

Jag skulle till arbetsförmedlingen idag kl 9.15 vaknade 8.40 och fick panik. Första tanken var att ringa och säga att jag hade fått jobb eller nå men till slut tog jag tag i mig själv skyndade mig på med kläderna ut med hunden och sen for jag mot jokkmokk, var framme 9.15 prick :D Ganska skillat! haha.

Sen har mamma varit och hälsat på, alex har tränat på sin föning på mitt hår och jag har varit ute med Viggo och sett greys anatomy, och det har varit en rätt lugn och skön dag ändå :) Och nu snart ska jag till långgatan och äta mat, någonting riktigt gott hoppas jag, och sen är det idol, det enda bra på tv överhuvudtaget nuförtiden, (kan bero på att jag inte har femman kanske) :p

och faktiskt så ska jag säga att jag trivs rätt bra med mina nya hårfärg, än så länge iaf.
ledig helg ihelgen :D


TJAARÅ!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: