19 Oktober

Nu är det helg och det är lika med jobb, så nu snart ska jag gå och sova så jag orkar upp :) Alldeles nyss var micke och anton förbi en sväng. Micke lekte med Viggo, och jag var sjukt imponerad av han, men kan ju berott på att han hade tagit en öl eller två ;p haha.

Nu har jag fått mina kläder från hm, äntligen! Bara en tröja kvar sen har jag allt :) Allt passade perfekt, men är lite osäker på om jag ska ha kvar en tröja, men blir nog så för det 'r så jobbigt att börja skicka tillbaka och greja.

Sitter och kollar på nå kasst på trean och är hungrig som bara den, ska äta och sen sova


haha den här gången blev det riktigt tråkigt och ointressant, men intresseklubben antecknar ;p
Ha en bra natt! :)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: