en måndag

I onsdags var jag, mamma, pappa och Viggo till piteå för att träffa en hundexpert som lärde oss lite om hur vi ska hantera min knäppa hund, och faktiskt så har han blivit lugnare :) Men det är fortfarande mycket han måste lära sig, på vägen dit köpte jag också mig en ny mobil, sonyericsson w910 kent edition ;D haha.

I lördags for jag, alex, micke, gustav och martin som körde oss, till boden och utgång på bodensia :) Det var riktigt kul och det var typ hundra år sen sist jag och alexnadra var ut tillsammans, så det var liksom på tiden :) Det tråkigaste var väl gårdagen då jag var världens slitnaste tjej och var bara allmänt seg hela dagen. Men sånt man får ta antar jag

Nästa torsdag far jag och maria till sthlm och oj vad jag längtar, jag längtar ihjäl mig!


Imorse steg jag upp klockan halv åtta för att hämta kim från tåget, så nu ska jag se lite greys och ta det lugnt för ikväll är det jobb.

puss! ;)

KOMMENTARER


Hanna

Nu blir jag ju nyfiken vad denna hundexpert från piteå hette?:-)

2007-11-08 // 17:37:11
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: