Och så var det över...

idol alltså, och inte fan vann Amanda! Men jag har kommit fram till att det inte gjorde så mycket, för vinnarlåten passade Marie grymt mycket bättre, fast än Amanda är bättre. Och så har det ju tidigare år alltid gått bättre för tvåorna, så det för kommer gå bättre för Amanda hursomhelst. Och så skilde det liksom en procent, så hon kan känna sig lsom en vinnare tycker jag. Haha, vilken idolnörd alltså! :p

Idag bjöd farmor på julbord uppe i murjek, men jag jobbade så jag fick vara utan. Lite trist, jag saknar faktiskt julbordet och nu är det några veckor kvar tills jag får äta av det, fast egentligen är det inte själva julbordet jag saknar utan känslan när man sitter där och slänger i sig allt, det är rätt mysigt ändå :) haha.

Ikväll var Kim förbi en sväng och vi fikade te och rostade mackor, det var mysigt. Det är rätt bra med bröder, snälla sådana iaf och nuförtiden har jag mest det, hur bra är inte det då? :D
Imorgon är jag ledig, och det känns hur skönt som helst. Ooj vad jag ska göra mest ingenting, förutom gå ut med Viggo på en jättelång och härlig promenad för det är han värd! :)


nej nu ska jag väl försöka sova för det finns inte mycket annat att göra.
PUSS!

image8
                                                                                   

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: