och då var jag trött

inte lite trött jag är nu alltså, och tidigt ska jag upp och jobba, men det blir bara till ett, vilket är skönt :) Efter dte skulle jag egentligen med Viggo till djursjukhuset för att kolla upp om det är noskvalster han har eller vad det nu egentligen är, men nu har mamma och pappa lyckats övertala mig om att låta bli i det här dåliga vädret. Så imorgon blir det iställlet massor med städning först här hemma och sen mitt gamla rum. För trots att jag inte bor där mer blir jag galen av att se att kent har börjat använda det som förråd och får jag inte dom att plocka ur det nu till jul så kommer det aldrig att bli.

Ikväll har jag varit och på långgatan och kokat knäck och hjälpt mamma att frosta av frysen och igår var det julmys på bjärka :)


nu ska jag sova gott, efter julkalendern ;p haha.

GOOODNIGHHT! ;)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: