jag är på! :)

till våren spelar kent på 30 olika ställen, och jag ska på nån av dom, lätt! ;D För nu senast var det ju inte lite grymt, har länge försökt komma på hur jag ska berätta känslan, men det går liksom inte så jag låter det vara till nån annan :p

Imorgon är det nog en kort dag med arbete för mig, äntligen! Konsum är tungt och när jag jobbade på bjärka så hade jag ju några lediga dagar i mellan åt, det har jag ju knappt nu och då jag har det så blir det nånting på bjärka eller hemtjänsten, och tacka nej går ju inte för då känns det som att man förlorar massa pengar bara, som att man betalar för sin ledighet och den känslan gillar jag liksom inte, plus att jag är livrädd att jag ändå inte kommer ha nå att göra då jag är ledig och då ångra att jag inte tog jobbet. Oj jag låter som värsta jobbarnörden, har jag blivit en sån? Jobbigt!

Kim lånade min lägenhet idag, så när jag kom hem från jobbet hade han gett mat och rastat Viggo, hur skönt kändes inte det då, att slippa stressa att göra det, men nu börjar det väl snart bli dags för en ny promenad med den där jycken :p Men det känns riktigt jobbigt ikväll att göra det.

Hade tänkt fara förbi min familj idag och bjuda dom på wienerbröd men det blev liksom inte av, och nu känns klockan för mycket så det får bli imorgon istället.
Slängde nyss i mig sista biten av tårtan och nu känner jag mig lika uppsvälld som en balhar long, men det gör ingenting för trots att jag har varit riktigt onyttig och ätit sötsaker och slisk i princip varje dag så har jag gått ner, och imorse vägde jag bara 57 kg, oooj så nära min grundskolevikt nu, haha bara ett eller två kilo till ramlar bort så är jag hyffsat nöjd :)
Och nu har jag gjort min vikt officiell, det var ju egentligen onödigt. En tjej ska väl vara tyst om den men nu blev det som det blev när jag i  all hast bara skriver det som kommer upp i min lilla skalle.

nej nu måste jag nog gå ut med Viggo för han sitter så fint vid dörren och väntar på mig. Han kan vara rätt
sweeet ibland den där underbart knäppa konstiga lapphunden :)

kärlek till er alla!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: