God Jul Micaela!

Oj vad glad jag blev när jag fick ett julkort och fick se att det var från Micaela, och då blev jag less på mig själv att jag inte skickade det där julkortet till henne som jag tänkt bara för att jag inte hade nån adress till örebro. Så då tänkte jag amen jag ger väl en julhälsning här istället eftersom jag vet att hon läser min blogg ibland, Så god jul på dig sötnos! ;D

och imorgon är det julafton, och då jobbar jag. Iår har allt gått så fort jag har inte hunnit med att längta till julen som jag alltid bruka göra alla andra år.
Men det blir nog mysigt ändå och sen är det ju juldansen som vanligt, ojoj det är grejer det! :) haha

nej nu ska jag ge Viggo mat och sen ska vi fara till mamma och pappa och alla kusiner! :)



PUSSS och God jul!

KOMMENTARER


Micaela

naaw, tack sötnos!! du är allt bra gullig du, saknar min lilla bybo!! puss på dig!

2008-01-03 // 11:54:40
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: