början på december

oj vad jag är kass på det här alltså på att uppdatera er, och jag tänker inte ens säga att jag ska skärpa mig, för det kommer jag troligtvis inte göra, iaf inte om jag säger det :P Men ge inte upp hoppet om mig!

Idag har jag jobbat till två sen har dagen bara rusat förbi, har hunnit vara och bada med annika och elin, ätit middag med oskar varit hem till långgatan en sväng och bakat tårta :) ¨så lite duktig har jag väl ändå varit.

I torsdags julpyntade jag så nu är julgardinerna, juldukarna, stjärnorna  och adventsljusstakarna på sin plats. Oj vad kul det känns att det är jul snart, jag älskar verkligen julen! :D

Imorgon är det skyltsöndag och jag jobbar, men det gör inte så mycket faktiskt, bra med ob och det är ju som aldrig fel.


heeey nu ska jag försöka sova på en stund.
Ha det bäst!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: